Nuffnang Ads

Friday, July 01, 2011

Jumaat Seindah Begini.

Jumaat hari yang indah. Sampai office pun cuma lambat 3 minit,ekeke Paycheck pun sudah ada. Harus langsaikan bil dahulu. Bapa bilang tidak bagus hutang-hutang segala. Astro tu consider hutang ka? News kata, pengguna Astro disaran boikot Astro ek. Jangan bayar bil untuk 3 bulan, sebagai tanda protes pelarasan harga Astro.
Iyah, memang mahal gila dowh. Padahal accumulative hours kita guna mungkin tidak cukup seminggu. Ni pun kira okeh dah mak dah tukar pergi beyond and ambil basic package. Kalau tak, sampai juga ratus untuk basic+3 pakej. Tapi, rindu nak tengok Glee lah. Pula tu, mum pergi ambil pakej yang add on RM20 untuk HD *saya tak faham T_T*--Buat apa extra HD ahh? Asal dah keluar muka orang tu kira bersyukur dah. Memang, kitorang adik beradik takbanyak permintaan pun.
Nanti rest, mungkin nak pergi CP. Nak beli hadiah harijadi Daniel,iaitu adik saya punya wifey punya kakak punya anak.Phew. Mungkin saya akan belikan Hairee sekali. Last year saya dah tak terbagi gift untuk dia. Mungkin saya lupa dan tak sempat.
Minggu ni, macam cakap dalam entri lepas; Ieda engagement. Tapi, saya mungkin datang lewat sikit. Kena kerja jaga kaunter halfday, sebab Mat ganti tempat saya ke Booth Sabah Job Centre di Menggatal Ahad tu.  Ohh, the booth is for Hari Keluarga 1Malaysia anjuran Datuk Jainab, Pembantu Menteri KPSKTM. AMC is being invited to share the booth with SJC, so if u’r nearby Menggatal Hall, can meet our reps there, okeh =)
Overall, saya ada 3 events for this weekend. Esok, Birthday Celebration for Daniel at Marrybrown (Bandaran). Saya macam malas nak pergi, to be honest. Since mum & dad bersungguhsuruh pergi dan DIWAJIBKAN, maka pergi lah T_T
Selain event Ieda, ada wedding juga to attend di Petagas.  Tengoklah, kalau sempat nanti saya singgah ahh Linda. Linda ni coursemate di Unitar masa Foundation batch, time degree dia transfer amik BBA. Ohh patutlah masa saya tengok di Fesbuk Ayeen, saya wonder juga siapa Nurlinda Aminudin ni?? Macam biasa nampak. Former coursemate dowh. Congrats ahh Linda, Selamat Pengantin Baru. Semoga berbahagia ke akhir hayat =)
Minggu depan pula, wedding c Azaryena. Saya pun taktahu dimana. Saya baru bagi address kemarin, terus dia inbox FB kata nak hand-in invitation, takut by post tak sempat sampai =’) Sungguh terharu saya dibuatnya. Saya kata takpayahlah susah susah hantar, drop tempat Effa sahaja, nanti saya boleh singgah Restoran dia ambil kad dan singgah makan sekali. Nak juga bertrip kata takpayah bagi kad, tapi saya manatau majlis tu dimana. Hahaha Dah plan baek punya nak pergi dengan Ayeen dan Hafiz. Insya Allah. Bila tengok kisah cinta Azaryena dan Zydee ni sebijik macam lagu My Boo =’)
Ohh restoran yang dimaksudkan itu, RESTORAN NUR RIHANA di Harbour City. Next to Bank Rakyat. Boleh klik sini untuk alamat penuh, tersenarai dalam direktori Sabah Tourism Board lagi tau, in eatery and restaurant section.  Saya pergi sekali masa awal-awal pembukaan dulu. Masa tu Kak Nong, Kopitiam segala tu belum ada lagi. Pergi bukan atas sebab sokong rakan-rakan saja tau, tapi sebab memang sedap. SHOULD TRY =) Ohh, saya promote secara ikhlas ahh.


1 comment:

Nonny Atika said...

kazen sy pun suka betul pegi nur rihana tu blum berkesempatan pegi sana.. dulu masa masi kosong, sepmat singah yg tenom kopitiam tu jak.. nanti mau try la :))

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers