Nuffnang Ads

Saturday, July 02, 2011

K-POP SEGALA.

Nowadays, semua demam K-POP. Saya tak demam *tanak ngaku*. Tak demam sangat, tapi tiba-tiba sahaja jadi sangat BERMINAT dengar lagu Korean. Irritating sebab kita tak faham apa mereka maksudkan, nasib baiklah most of Korean vc ada translation of the song lyric. Pheww. So, tak perlulah susah payah pergi search lirik then goggle translate kan. U know what I mean—bila translate di goggle jadi entah apa-apa kan.
So far, saya suka lagu dari 2NE1*Cinta KPOP pertama saya, haha*, recently sahaja kinda addicted to SNSD/Girls Generation and G.NA. Pesan saya, kalau nak jatuh cinta bersama saya, cuba-cubalah usher vc dahulu. Saya terminat pun sebab teruja tengok dance step 2NE1 di lagu I Don’t Care. SNSD lagilah, imagine 9 orang menari di satu pentas, kan pelik tengok mereka tak terlanggar satu sama lain, kan kan. 
SNSD members pernah kena interview, kenapa anda rasa orang meminati SNSD? Dia jawab, sebab semua nya ada di SNSD. Yang comel, yang seksi, yang manja, yang selamba, yang gila-gila. Saya setuju. Saya pun taktau nama2, rasa macam seiras saja semua. Tapi karekter tu memang terserlah. Haha
2NE1 : Saya suka Dara dan Bom!!

---------------------------------------------------------------------------

SNSD/ Girls Generation : Saya suka err yang kedua dari kiri. Haha

_________________________________________________


G.Na :
Playlist saya pun dah set ke ini :
Lonely by 2NE1-Black & White by G.Na- Hoot by SNSD-OH! By SNSD- Heart to Heart by 4Minutes-Till The World End by Britney S
Okeh okeh fine, Britney tersesat sebab saya suka lagu itu. BEST. Cuba dengar. Boleh klik 4shared.com untuk download. Ceh,  
 Lepastu kan, semalam saya tekan channel 391. Tiba-tiba Bob datang. Saya cuak dah, mesti dia suruh tukar channel. Rupanya tak. Dia tengok saja saya tengok Chocolate Concert tu. 2 pm guest artist of the concert =')
Lalu ; Ishh, pandai betul dorang menari kan sayang? Sama saja step dorang.
HAHA



No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers