Nuffnang Ads

Wednesday, July 13, 2011

Cerita Rabu-Rabu

Semalam saya buka belog ini dari rumah. Terus terkejut saya.  KENAPA?

Sebab saya baru sedar belog saya terlampau berat. Selalu buka dari pc office memanglah laju saja. Ehh pem-belog yang sekerja dengan saya pun buka dari office kan, jangan tipu ahh.

Saya rasa, widget-widget ni yang buat loading belog saya lambat. Kasihan lah pada orang yang buka belog saya selalu T_T Jadi, saya kasi kurang lah beberapa widget tu. Lagipun, ada widget yang macam useless saja kan.

Ohh, cakap pasal hari ni, hari ni memang macam **** sikit. (apa **** itu? Saja tulis. Terpulang kamu mau sebut cursing word yang mana). Sebab Bob outstation harini, jadii saya bangun awal siapkan tapau dia. Kasihan dia, tapau lunch dengan breakfast dish sama saja. Memang lunch punya pun tapi dia yang gelojoh makan jadi breakfast. Haha

Sebelum 7am, saya dah siap. Start kereta, tiba-tiba saya tersedar bunyi enjin pelik semacam. Adoi. Saya buka tengok entah-apa-nama-tu, saya nampak macam ada spark di bahagian part-pun-saya-nda-tahu-nama-apa-juga, saya tidak panik. Saya pandang lama-lama, sebab saya nampak macam sekilas saja.

Memikirkan keselamatan diri, saya sms mum saya mahu pakai kereta dia dulu. Mungkin sms saya pun belum sampai, tiba-tiba mereka pula sampai rumah. Rupanya, bapa saya lupa mahu pakai kereta Wira 406, sebab saga 2247 dia belum renew roadtax. Okeh. Sambung cerita **** saya, sampai Likas Square sebelum 8, lepastu mahu parking depan SSTC yang RM2 per entry, sudah saya queue mahu masuk, baru saya sedar saya belum ambil duit T_T Bagus kan.

Jadi saya pusing balik, lawan arus jalan SSTC pergi parking dalam LS yang fee dia RM 1 per hour, wohoo! Bagus numbur dua, Dayah. At the end, saya decide parking sajalah sampai petang, nanti macam semalam lagi. Hujan lebat time pulang sampai saya mahu pergi kereta pun terpaksa macam orang buat video klip Hindustan lari-lari dalam hujan. Damn.

Itu sahaja untk harini. Petang sudah baru update, sepanjang hari banyak kerja. Sangat banyak. Esok, kami buka TTT program untuk trainer. Dreamweaver & Flash. Saya siap suruh Eddie ajar betul-betul, bagi kerja kumpulan dan present hasil kerja by 4. Haha Selalu mengelak kalau kena suruh ajar high-end, kan. Naah. Ni kali lah.
Screenshot orang busy. Haha

By the way, selamat maju jaya untuk Kak Tiny yang baru mau buat belog. Hahaha Terpaksa belajar belog sebab mau ajar BCI kan, kan dalam silibus ada belog. Hahaha Wish u luck, guys.


                                                                                                                               

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers