Nuffnang Ads

Monday, July 18, 2011

A Busy Bee.

Actually, banyak benda di kepala yang ingin disuarakan, tapi belum ada masa untuk spill it out. One of my team-mate, is going to leave us soon. SOONER. So, sementara dia ada kenalah kerah tenaga dia banyak-banyak dulu. Ingat dia boleh leave us senang lenang? Hew hew hew

Ini pun sebenarnya quickie saja, tapi kalau letak title quick update #2 macam naah,not so interesting lor.  Jadi, haruslah letak tajuk lebah dan gambar lebah ini. Kan busy macam bee. Get it? Get it?? *sambil angkat kening*

busy bee

1. been invited to join Juara Rakyat at Taman Jaya Diri (19/7) and Telipok Ria (24/7) by YB Jainab under KPSKTM. It’s a good opportunity to create awareness of our FREE ICT Program. Tapi siapa yang mahu pergi? Biasanya saya..tapi saya busy sangat..

2. yesterday, lepas kenduri, phone saya ringing. Bob rushed mahu sambut, tiba-tiba dia cakap; Datuk J call sayang. Kelamkabut saya sambut. Dia minta kursus mapping level 2 lagi. Haih. Ketawa saya.

3. esok saya mahu pergi makan chicken chop di Pete’s Corner. Kalau settle urusan di DBKK dan DBP asap lah.

4. Minggu ni balik kawang juga, sebab bob cakap mami mau bbq. Tapi minggu ni saya teaching on Saturday and on Sunday shift, so mungkin balik Kinarut awal juga.

5. Semalam saya mimpi Wada deliver sudah. Haha

6. What else to update, huh?? Okay that’s all folks, for now.

Daa. Happy Monday, all!

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers