Nuffnang Ads

Friday, July 15, 2011

Quick Update.

IMAG0269

1. Sebenarnya saya ingin buat 10 days challenge. Tapi, asyik tiada masa. Entah 10 days nya itu start bila. Ekeke

2. This few days, saya update belog guna Windows Live Writer sebab terpengaruh dengan review www.cinoi.com.

3. I have something to spit out, tapi entahlah. Tidak puas hati betul. Do you know its unfair for us. Just leave, okay. Shall be fine. We need to move on, dunia tidak stuck hanya sebab kau.

4. Someone use my belonging without asking today. The worst part was, dia guna tanpa beritahu dan bila saya tiada. I don’t mind, but please ask next time. Saya tidak tahu dimana kau belajar sikap begitu. Kalau saya, saya TIDAK AKAN sentuh pun apa-apa belonging orang tanpa beritahu, apatah lagi bila dia tiada. Sebab itu saya cakap kau tidak ada etika kerja, tidak tahu border, tidak tahu do’s and don’t, tidak matang. No manners, to simplify maybe. PLEASE ASK FOR PERMISSION NEXT TIME, in case you never heard of this  before, okeh.

5. My Atoz keluarkan creepy sounds this morning. Sebab takut, saya siap pasang double signal. In case emergency tiba-tiba kan.

6. Saya excited mahu pergi Dreamworld untuk Retreat bulan September nanti =)

7. Dapat tahu few of colleagues ada belog rupanya =) Maksudnya saya tidak boleh mengumpat perihal office aka kerja disini ka?? Ahh biar betul.

8. Minggu ni balik Kawang awal sikit, sebab Ahad 17/7/11 ni kenduri. Okeh, just find out SIL and MIL or PIL or any acronym with I-L stand for In-Law. Haha ketawakan saya. Ketawakan saya kuat-kuat.

9. Tiba-tiba saya terfikir mau buat belog online jual barang items. Barang macam lucah pula. Hoho

10.

Update saya sampai numbur 9 seja kio. Till then, daaa.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers