Nuffnang Ads

Wednesday, July 27, 2011

Puasa Belum, Sudah Mahu Raya.

Okay. Abaikan pernyataan di atas. Saya baca cinoi.com pasal persiapan raya. Pasal beg guess idaman cinoi yang sangat adorable. Tengok, at least dia pun pandai terfikir sampai ke beg raya. Saya?? *Geleng kepala, Geleng kepala*

Satu-satunya persiapan raya saya dan encek suami adalah membeli lalu menghantar kain pasang ke tailor. Itupun dua minggu lepas punya cerita. Mungkin siap sudah kali itu baju. Hal berbangkit lain? Tiada. Mahu bincang raya dimana pun tidak sesuai, rumah kami berjarak lebihkurang 5 ke 10 km sahaja. Tidak payah gaduh. TAPI, saya ada wishlist sedikit sebelum puasa menjelang.  Saya terpengaruh dengan cerita Mimi yang plan short vacay sebelum puasa ni. Thanks Mimi(I got confused to call you what ehh; Is it Mimi, or Fiona?!).

Jadi, oleh kerana saya pun ada sedikit extra earning this month, sikit saja, hasil dari OT dan teaching. Bagus juga spend sedikit untuk menyenangkan hati kami lakibini. Lagipun ada beberapa hajat yang saya inginkan tapi selalu tidak tercapai kerana harus bekerja di hari minggu kan.

TO-DO THIS HAPPY-SUNDAY

(Yaa Sunday saja. Sabtu kenduri. Saya pass Movie class ke Fendy. Sabtu Ahad saya cuti =) )

1. Mengajak Bob makan di New York New York, 1 B. Kedai ni masih ada bah kan? Lama betul tidak pergi sana T_T

2. Mengajak Bob jalan ke Suria. Saya mahu ke Cotton On.

3. Beli kasut. MESTI.

Erm. Itu saja. Saya jenis yang tidak banyak permintaan bah.  Btw, encek Husband : =)

2 comments:

FionaHafiz said...

Ona bah ona. Panggilan awek awek. Mimi tu for official use. Tapi klu kluar getek durang cinoi pggl mimi juge pun. Fiona? Oh tidak!

Padini nationwide sale all item 50% less on the 29-31. The three days sales is back! So sadny kami out from town T_T

dayz j said...

Ahh, Ona ka? ekeke Oh, yang itu Padini senang saja. Telefon itu kedai, minta dia hold itu sales sampai kamu in town. hehe

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers