Nuffnang Ads

Thursday, June 16, 2011

Ada Apa di Wallpaper Saya??

Masa PC kena virus hari tu..
K Tiny: Noor, bukan pc ko okay sudah ka?
Saya : Ha’ah, okay sudah ba kak.
K Tiny : Jadi kenapa monitor ko hitam saja?
Saya : Ohh itu background color aku ba,kak ..
T_T
Mungkin saya saja satu-satunya yang letak wall color hitam kan. Selalunya orang letak wallpaper cantik menarik, paling skema pun wall color meriah kan. Kenapa saya letak wall hitam??! Sebab..
#1 Mata Silau. Ini paling utama punya reason. Saya ke-silauan yang melampau bila terlalu banyak warna cuba menarik perhatian mata. Boleh upgrade jadi migraine terus. Imagine wall colorful lalu puluhan icon menghiasi dada wall..Hrmm. OHH god, fikir saja terus sakit kepala.
#2 Simple but smart. Ecehh. Saya memang minimalis dan simplicity. Gila perasan. p/s : Para icon pun tidak dibenarkan melepak terlalu ramai di desktop, nanti susah capai, sebab jenuh nak ingat apakebenda nya item ini..
#3 Saya cinta gabungan hitam dan putih. Ekeke Contras sangat buat ianya interesting.


Exhibit A: Wall yang sungguh lame. Tidak berjiwa kreatif.


No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers