Nuffnang Ads

Friday, June 03, 2011

Funny LOL

Last week..
Aunty G: Wi, ko tau kan minggu lepas Hari Guru. Aunty bawa Cece pegi beli hadiah untuk cikgu dia kan, Hairee pun ikut tapi dia tiada beli apa-apa.
Saya : Ohh.
Aunty G: Pastu, kemarin aunty hantar Hairee pergi tadika. Cikgu Tina dia panggil aunty.
Saya : Kenapa?
Aunty G: Ohh dia bilang Hairee ada bagi dia hadiah. Dia simpan senyap-senyap saja di meja guru, lepastu dia jalan. Dia wrap cantik-cantik lagi,
Saya: Alalalalal comel juga..
Aunty G: Tapi, aunty hairan juga apa yang Hairee bagi sedangkan dia tiada minta beli apa-apapun. Mesti dia ambil barang perhiasan di rumah aunty ni untuk cikgu dia.
Saya : Yakan? Jadi apa yang hilang?
Aunty G: Itulah yang lucu. Sebab tu cikgu Tina bagi balik hadiah tu.
Saya: Ehh ehh kenapa pula dia kasi balik? Hairee bagi apa? Aunting-anting aunty??!
Aunty G: Tidaklah. Dia bagi cop JPN aunty. Diperakui sah punya lagi.
Saya dan Ainal : Cop JPN? Hahahaha LOLOLOL

# Mana Hairee dapat idea mau bagi cop JPN Umi dia ahh? Dia ingat cop-cop macam yang cop Doraemon kali. Bila ditanya, dia bilang dia takut umi dia tidak cukup duit beli hadiah T_T



Si Bijak Pandai : Hairee


Si bijak pandai show-off cekap bermain game. Ellehh.
********************************************************************************************************************

Tadi pagi..
Masa busy arrange students, saya nampak 3 teenagers stuck di signage board. Its a routine for me to ask, 'subjek apa?' * supaya senang bagi masuk kelas.* atau 'dari mana?' * sometimes trainee datang tanpa tahu subjek, ikut-ikut orang kan.So, kalau tahu dari persatuan atau kampung mana senang mau carikan ahli lain.* As usual, saya tanya..

Saya: Ada kelas??
Budak #1 : Ada.
Saya : Ohh, subjek apa? Lab mana?
Budak #1 : Mate.
Saya : Apa?
Budak #1: Matematik.
Saya: Err, kami tiada ajar Matematik tau. (Dalam hati tertanya, ada kelas tuisyen cuti sekolah ka ni..)
Saya : Tidak apalah, dari mana? *mengandaikan mereka lost tidak tahu subjek.
Budak #1 : Dari rumah.

Gosh. Adeh. Terus saaya lost. Nasib kawan dia tiba-tiba muncul, bawa budak bertiga ni masuk kelas. Rupanya, kelas Spreadsheet Excel T_T

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers