Nuffnang Ads

Wednesday, June 29, 2011

Ingin Memancing di Android??

Jika anda pengguna Android *macam kitew*, dan tanya pada saya game ter-best; ehem, jawapan saya BIG SPORT FISHING LITE. Setakat ini lah. Baru ini saja saya ter-explore. Nak lagi macam saya, penggeli ikan hidup, terpaksa memancing di phone sahaja.

Pergi mancing dengan Bob, dia buat muka marung malas bawa saya sebab bikin berat kereta saja tiada fungsi T_T Sungguh kejam. Dapat ikan pun saya suruh letak di bonet belakang lepas tu asyik tanya ikan tu tak terlepas melompat ke tempat saya kan? Please lah, kau ingat itu ikan pandai buka itu bonet?? Tidak logik, isk isk isk

Best sangat sebab bila anda memancing, sungguh seronok apabila ikan itu menggigit joran anda, dan anda bertrip railing bait macam betul. Bila saya main game ini, mak saya tengok dari jauh saja sebab muka sungguh serius bagaikan sedang menangkap ikan sebenar. Bob pun gelak melihat keterujaan saya. Dalam hati, elehh baru pancing di telefon sudah berpeluh.

Saya bagi bukti, okeh.

Boleh pilih umpan ohh.
 
Saya pancing paus oh. Buat muka berlagak.
 

Kan?? Kau pun macam teruja kan. Tapi, saya tidak pasti game ini boleh install di phone selain Android or what. Android user, boleh pergi dekat androidapps.com or appbrain.com and search game> sport> fishing.

Kepada Pn Fiona, saya tau anda jua pasti teruja untuk men-download ini kan kan. Nanti bila dah dapat tangkap jerung, boleh show pada saya. Kita bako itu jerung, ekeke

Atau kalau nak chomel-chomel sikit, boleh install AQUA PETS. Main tangkap-tangkap ikan, collect dan jaga ikan tu. Mula-mula tak berapa nak cinta game ini, kerana macam eleeh senang bah ni. Kemudian, baru dapat tahu rupanya boleh dipelihara ikan-ikan sekalian. Sudahlah para ikan ni comel banget, I LIKE~

Mula-mula, anda kena tangkap ikan.
Alah, kacang bah itu.

Lepastu kan, ikan ni boleh jadi wallpaper live lagi.  Haihh, cinta betul saya tengok ikan-ikan ni. Nanti dah besar, saya nak jual. Eleeh, macam betul.

Kemudian, jadi wallpaper. Ekeke

Iyah, memang best ar. Tapi drawback nya, bateri! Ehh tapi tahan juga la bateri ni, setakat ini lah. Tu pun mungkin sebab saya jarang bertelefon atau ber-sms sambil membuka fungsi lain. Maksudnya, saya cuma guna one function at one time. Nanti kalau saya rajin, saya share lagi application yang saya install di phone. Daa~ <-- Gembira nampak? Ekeke


No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers