Nuffnang Ads

Thursday, June 09, 2011

Taller than before?? AM I??

Lately, setiap kali nak masuk kereta, I have these awkward feeling. Rasa macam something. Macam benda lain mengecil. Somehow saya macam tinggi sangat. Ecehh perasan. Saya tak notice sangat tinggi saya berapa--maybe 160cm?

Tapi bila nak masuk driver seat, saya dah menjengah jauh melepasi bumbung atoz. Maybe I'm getting larger taller.Takmo tumbesaran. Nak tumtinggian je. Ekeke Yalah, I might be getting a little bit larger and bigger, of course in a good way. Tapi belum cecah tahap gemuk kot. Perut jangan cakaplah, sebab tu mak I selalu keluarkan teori dia bakal dapat cucu sooner. *Amin, Insya-Allah. Doa yang baik-baik.


Exhibit A: Dari jauh shoot pun saya nampak tinggi. Perasan.


SEE?? Kan kan. Note: Not wearing any heels and tayar kereta tak pancit.


What say you?? Memang dah tinggi kan.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers