Nuffnang Ads

Monday, June 06, 2011

Monday' notes.

Kerja saya banyak sangkut sana sini harini.
Semua sebab pc saya rosak as written sini dan sini. Rupanya cpu kena virus T_T Sekarang pc saya sedang re-format balik. Tadi pun kena tunggu sampai after lunch baru turn pc saya kena treatment, hihi 

Encek Chang dan Steven busy pergi setup pc di Chung Hwa, hari ni start ICT Training sana. Jadi bila pagi tadi electric supply tidak stabil, network server lab asyik down, we dont have much option than to wait-wait-wait.

Hopefully my pc akan okay menjelang petang. I urgently need it. Saya tak dapat nak amend manpower schedule sebab draft asal di pc saya. Tadi Steven dah backup. Harap-harap okay. *Crossing finger*

Suddenly teringat; kerja pasti stuck juga. Mungkin perlu 1-2 hari untuk pc berfungsi seperti sepenuhnya, kan nak kena install balik program di dalam. Paling penting, Maxis e-sms la. Nanti takdapat nak sms trainee/trainer.

So harini, terpaksa guna pc Vun sahaja lah. Setting Language Vun's pc ; CHINESE. Gila. Terpaksa buka Google Translator. I bukan pass baca cina T_T

#1: Tadi pergi Karamunsing urus some-stuff. Cant wait (>_<) Insya Allah.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers