Nuffnang Ads

Tuesday, June 14, 2011

Sorry, kak June,, T_T

Semalam..

1 missed call
016xxx7071 13/6/2011 16.41 pm

Saya tertanya. Siapa ahh? Dari office ka? Orang Kak Asmah ka?
Kebetulan tiada kredit, saya try call dari phone adik.

1 kali, caller tune Jangan Pernah Berubah, tidak bersambut.
2 kali, caller tune Jangan Pernah Berubah, tidak bersambut.
3 kali, caller tune Love Story Taylor S, tidak bersambut.
4 kali, caller tune Love Story Taylor S, tidak bersambut.

Siapa ini?

Sambung lagi call. Tidak sambut juga.
Ahh biarlah. Sambung kerja masak-masak jadi chef.

1 missed call
016xxx7071 13/6/2011 18.37 pm

LAGI??
Okay kejap saya call. Mimang mau kena ini orang.

1 kali, caller tune Jangan Pernah Berubah, tidak bersambut.
2 kali, caller tune Jangan Pernah Berubah, tidak bersambut.
3 kali, caller tune Love Story Taylor S, tidak bersambut.
4 kali, caller tune Love Story Taylor S, tidak bersambut.
5 kali, caller tune Jangan Pernah Berubah, tidak bersambut.
6 kali, caller tune Jangan Pernah Berubah, tidak bersambut.
7 kali, caller tune Love Story Taylor S, tidak bersambut.
8 kali, caller tune Love Story Taylor S, tidak bersambut.

AHHHH INI SUDAH LEBIH!!
Miscall-miscall saya tapi tidak sambut bila saya call.
Saya marah sudah ini.
Tunggu kejap ahh saya sms kau baik punya.
Ehem.

"Siapa ini? Tadi kamu miscall number saya 016xxx4599.
Kalau ada hal penting, sms saja.
Jangan miscal2."

Huh. Rasakan.
5 Minit kemudian..

'Astaga Dayah, ni Kak Jun ba. Kak call tapi ko nda sambut tadi.
Bob mana?'

Erkk Kakak June???!! Habislah~ T_T

"Hehe kak, patutlah nombor macam kenal. Sorry ah kak, ak selalu dpt sms org main2 ba. Haha Bob ada sini, phone dia tiada bateri tu. Kakak call balik ahh."

LOLOLOLOLOL
Dayz, what WERE you thinking????!!


1 comment:

FionaHafiz said...

kak june neh kakak bob yang cantik tu kan? hehe.

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers