Nuffnang Ads

Saturday, June 18, 2011

BB untuk anda, BB untuk saya.

Sekitar tahun 2009..

Saya: Jani, kenapa lama kau nda online?
Jani: Ala Dayz, sorry aah. BB aku tertinggal di rumah,lupa bawa pegi KF.
Gma : (entah dari mana tiba-tiba ada) BB?? Wohh.
Saya : Wahh Jani ada Blackberry sudah. Hebat. (mata berkelip)
Jani : Oii gila, bukan itulah. BroadBand aku tinggal di Kinarut.
Saya & Gma : T_T

Beberapa minggu lalu..
Rakan on9 : Sekarang BB cream hot item. Must grab one loh.
Saya : BB Cream?????!! Blackberry cream?? Ka Broadband Cream?? 
Apakah??!

After searching..
Ohh Blemish Base Cream. Damn, they wanna named all after BB.

Inikah BB Cream yang feymes-amos itu??


1 comment:

Amni said...

oh! terfikir jugak BB tadi tu blackberry ke boleh tinggal? aik? rupanya broadband.. hee...

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers