Nuffnang Ads

Wednesday, June 01, 2011

Feeling unwell =(

Wooh. Tadi tengahari masa lunch dengan K Tiny, start rasa lain dah.
Macam panas di dalam. It getting worst towards evening, iaitu NOW.
Sekarang saya rasa sejuk. Gigil-gigil dah ni. Maka, saya balik awallah ni.
Balik tepat jam 5 awal ka? Consider awal bagi saya, selalu after six, teehee

Nantilah buat entri Simpang Mengayau. Hari ni sangat busy.
Fendey pula cuti sampai minggu depan. Maka kerja dia saya dan K Tiny yang buat,
Add-on kerja sendiri lagi?? Aduhh.


S Mengayau 31/05/11
Till then, wanna drive home. Tolonglah jangan jem, kan cuti sekolah. Kalau jem juga, give up saya driving.
Harus pulang rest well. Makan ubat, tido dan sebagainya. Takk, saya takboleh cuti T_T

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers