Nuffnang Ads

Monday, June 27, 2011

Monday Report : Jomheboh,Karak & JKOM.

It's Monday. Not a gloomy day. Reach office at 8.30 *kitew shif 9.30-6.30,okeh* Banyak benda nak shout out kan, tapi agak busy. Since today ada mgmt meeting, boss awal lagi minta update figure and so on. Jadi, saya  briefly update this dahulu and shall write into proper entry soon.

PERTAMA : JOMHEBOH AT LIKAS
Yeap. Tak pergi pun. Kenapa? Kalau saya muda remaja, ya maybe I'll go, but now? Bila esoknya nak pergi kerja? Dont think so. Not so excite. Our office is just next to the venue, and it effects us so damn irritating. Imagine u in my shoes, sudahlah everyday drive lalu tempat tu pun dah memang jem, inikan lagi saya nak ikut sama bersesak di jalan raya. Adeh.

Sabtu tu, jalanraya depan ni jem sampai ke hujung jalan, bustop pun penuh. Lagipun, saya teaching MVE sabtu tu, penat sangat dah nak berfoya-foya. Semalam, Bob tanya betul tak nak pergi, saya kata tak lah. My life is not so fun and wild as before. Haha

KEDUA : KARAK
Damn. I just watched KARAK last nite. Yang bikin saya geram, adik saya kata 'tiada orang mati bah ni, semua kena kacau-kacau saja" Sekali, 3 orang tu mati *ikut pemahaman saya*. Bikin saya susah tidur oh semalam T_T

KETIGA : JKOM' HEAD
Kelmarin..
Didi: Wi, ko tau kan Tuan Johny Teo?
Saya : Pengarah JKOM?
Didi : Dia meninggal sudah tu hari Sabtu. Heart attack.
Saya : =(

Hrm. Terus ter-flash ingatan ketika praktikal sana. He's a warm hearted one. Tidak sombong. Dan, sangat baik. Ingat nanti nak buat entri. Pray he rest in peace.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers