Nuffnang Ads

Tuesday, June 14, 2011

Saya banyak kerja.

Lepas makan tadi..

MR P : Tini, ha saya cari kau dari tadi oh. Nanti jam 2 kau pergi sana Masterskill cari Victor.
Tini : Ya, saya pun baru mau Tanya jadi kah tidak appointment sama Mr Victor.
Mr P: Jadi, confirm sudah. Hah lagi satu nanti kau bawa lah si Noor, kamu pergi jalan-jalan sana makan angin.

EWaah, banyak cantik Mr Paul suka-suki suruh saya pergi makan angin. Ingat saya banyak masa lapang??!

Tidak lama kemudian..
(intercom)
MS G: Aikk, Noor bukan kau sama Hartini pergi Masterskill kah??
Saya : Ehh tidak. Sepatutnya lah, tapi Tini saja pergi. Dia pakai kereta saya. Saya banyak kerja, miss. Saya mau buat report lagi ini dengan Schedule Julai.

T_T Saya tidak mau jalan pun kena suruh jalan. Padahal saya banyak kerja T_T

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers