Nuffnang Ads

Thursday, June 23, 2011

Template Baru, Mood Baru.

Ehh, mana entri untuk hari ini? Even sticky post pun tiada? Writer's block ehh??! *Writer ker?? Haha*

As you guys see, entri terhenti seketika. Kenapa? Ehh kitew tukar environment baru pun tak perasan ya. Cakap nada comel?? Ahh, muntah saya. Haha Saya tukar template baru. Saja nak ambil angin, tukar suasana penulisan agar mood akan lebih riang. As I post in FB' Status, the atmosphere in the office will not be the same bright as before in 2 weeks. Less laughter, pastinya. I shall write about this later. S o what? Apa kaitan dengan perpindahan ke template ini? Apa kau merepek ni, Dayz.

By the way, I must say, at the first glance, I was not so-into this template. I'm like; pinky? Whoaa, gotta be kidding me. So girly. Tapi saya suka pattern wall belakang tu. Elegant dan Simple. Plus, saya agak heart dengan kombinasi hitam dan pink. Cuma, gambar di atas sahaja bagai terlebih sudah. Too sexy, I guess. Pejam mata sahaja la. Nanti lah saya design header, bila ada masa. Mahu juga tunjuk skills in designing. Kalau ada. Haha

Oh, nak ucap terima kasih untuk yang selalu visit my belog. Tiap-tiap hari pun ada visitor, kamurang ni buat saya terharu T_T Entah apa lah yang kamurang baca di sini. Malu saya terus.

Lepas tu-lepas tu kan, ada juga yang comment tapi saya takjawab. Bukan taknak jawab, tapi saya facing some goggle problems to comment. Kesian si Mimi Fiona, padahal dia selalu juga ni comment saya *yang baik-baik saja lagi tu*, dengan si Amni saya tidak terjawab balik.

Ada juga yang balik-balik visit, tapi tidak pernah comment. Silent reader. Saya pun macam tu, kadang-kadang. Malas nak taip. Tidak apa, mungkin next time saya sedia button audio comment, okeh. Ekeke Silent pun okey, nanti pelan-pelan baru upgrade pergi vibrate punya. Haha

Tidak lupa, mereka yang baca melalui Fesbuk & Twitter. Saya link-kan semuanya via TwitterFeed. Ada yang baca messy style by link tu saja, saya suggest anda klik la link itu terus ke belog ini. Baru dapat baca dengan lebih baik. 

Ohh, untuk kamu yang direct reply ke entri ini; it's hard for me to say this. Thank you very much for apologizing for all you've done to me. WEIRD. Begitu susah untuk memberi kemaafan,kan. Mungkin kau deserved semua itu, tapi kawan saya bilang 'maafkanlah dia..', ia buat hati saya sejuk.

Mungkin perlu orang yang tepat untuk menasihati dan melembutkan hati saya. Mungkin tiada guna berdendam, hanya akan buat semua suffering. Dan kau rasa kau mampu handle dan tanggung beban itu, tapi kau silap. Ehh, bila saya cakap kau, saya maksudkan diri saya sendiri ahh. Menasihati diri sendiri agar menerima semua takdir lalu dengan redha. Mungkin ini masanya untuk let go. MUNGKIN.

Masa saya Young and Dangerous.

2 comments:

Nonny Atika said...

ya.. sy suka singah t jarang komen hehehehe~siok bah .. less laughter in the office? napa tu ah~

noorhidayah j said...

ha'ah. me too. sebab taktau nak cakap apa kan.

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers