Nuffnang Ads

Tuesday, June 21, 2011

KLIP RAMBUT HIJAU

Jika ada yang terlebih perasaan, pasti menyedari bagaimana pesen rambut saya bulan ini. Perasan tak? Perasan tak??! Tak perasan ehh. Cuba tengok at your right side. Kan kan?

Saya selalu ambik rambut depan,  tarik dan kelipkan ke tepi belakang seperti itu. Yah, seperti itu.

Kenapa?? Sebabnye. Kitew kan, rambut depan kitew kan macam fringe tak jadi tau.Menci. Bila kelip biasa guna pin klip tu, rambut akan mengembang. Irritating tahu. So, bila-bila masa*seperti sekarang* dimana jiwa saya jiwa kacau dan inginkan lebih ketenangan di wajah, maka rambut saya akan di kelip seperti itu. Rambut lain lebih lurus banding kan depan side. Kadang rasa comel sangat *argh, muntah!* Tapi kadang-kadang saya terover suka gaya ini macam kemarin dulu..
BOB: Kenapa sayang senyum-senyum depan cermin dari tadi ni?
SAYA: Comel kan buat rambut macam ni?? Ishh comelnya saya.
BOB: T_T

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers